Buongiorno Olanda!! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Mandy Peters - WaarBenJij.nu Buongiorno Olanda!! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Mandy Peters - WaarBenJij.nu

Buongiorno Olanda!!

Door: mandy peters

Blijf op de hoogte en volg Mandy Peters

13 Februari 2014 | Italië, Palermo

Eindelijk weer wifi, na 4 weken geen wifi te hebben gehad en er net aan gewend te zijn hebben we wifi gekregen.
Dus dat betekend, gelijk alles checken en alles wat ik af heb inleveren op school...

De afgelopen 4 weken dus ook geen blog kunnen bijhouden maar wel veel gedaan.. Wat allemaal geen idee!
Op stage mogen we niet meer mee eten omdat er teveel werd weggegooid, wat wel jammer is want het eten was erg lekker!
Afgelopen zaterdag met Frederieke en Youandi naar Selinunte geweest en daar Romeinse Tempels bezocht. Na een busreis van ongeveer 2.5 uur (voor €15) zijn we hier aangekomen in de middag. Hier heerlijk rondgelopen en genoten van de zon, want wat is het hier echt mooi weer! Na 3uur lopen hadden we het wel gezien en last van onze voeten en honger en zijn we weggegaan en op een terrasje gaan zitten, wat gegeten en gedronken, en gewacht tot de bus wegging.
Toen we thuis kwamen hebben we met zijn alle hier gekookt en waren we echt moe.. dus vroeg naar bed gegaan.
Zondag uitgeslapen en dan wil je een ei koken en dan is het gas op.... (tweede gasfles in twee weken) dus geen ei gehad.
Huiswerk gemaakt, en 's Avonds rond wezen lopen en niks gedaan.

We zijn nu in onze 5e week stage en de tijd vliegt hier echt voorbij!!
Zaterdag komen me lieve vriendjes uit Nederland alweer op bezoek!! Echt super veel zin in.

Afgelopen weken was het weer hier wisselvallig, ene dag regen andere dag zon. Maar wel met de winterjas aangelopen.

Ik probeer vanaf nu weer elke week een blog te schrijven om jullie op de hoogte te houden.

Liefs!! Arrivederci

• 13 Februari 2014 - 21:58

Ton En Nelly:

Hey Mandy en Youandi, Wat fijn dat jullie weer wifi hebben. Jullie waren zowat afgekickt. haha. Wat een leuke foto's allemaal. Jullie gas is wel erg snel op. Dat kan toch niet alleen van het koken zijn? Wat jammer dat jullie niet meer mee mogen eten. Dat was wel zo gemakkelijk. We kijken uit naar je volgende verslag. De andere verslagen hebben we vergroot uitgeprint voor Oma Teeuwen. Dat vond ze wel leuk. Groeten van ons.