Ciao! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Mandy Peters - WaarBenJij.nu Ciao! - Reisverslag uit Palermo, Italië van Mandy Peters - WaarBenJij.nu

Ciao!

Door: mandy peters

Blijf op de hoogte en volg Mandy Peters

12 Maart 2014 | Italië, Palermo

Na 3 weken niks te hebben geschreven ga ik vandaag toch mijn best doen iets hierop te zetten haha!

Zaterdag 22feb hebben we eerst om 17h30 mijn vrienden op de bus naar het vliegveld gezet en daarna zijn we gaan eten!
's Avonds hebben we met zijn twee een drankje gedaan bij de pub die bij ons voor zit, wat zoals gewoonlijk weer erg gezellig was!
Elke zondag werken we aan ons huiswerk dus ook die zondag daarop.

Afgelopen weken waren lekker rustig en zoals gewoonlijk stage gelopen.
Youandi en ik hebben nu 3 weken laat gehad en vorige week waren Rolf en Frederieke vrij omdat hun ouders kwamen dus toen hebben Youan en ik de woe,do en vrij apart gewerkt. Woe en vrij had ik van 12h00 tot 18h00 en de do had ik van 08h00 tot 14h00. Was wel lekker alleen wel saai omdat je alleen bent haha!

Afgelopen weekend zijn we weer naar de pub geweest waar we nu bijna elk weekend komen en dan drinken voor 5euro p.p. geen geld dus!
Is altijd erg gezellig en we vermaken ons er prima!
Zaterdag was het hier erg mooi weer en zijn in de middag met de bus naar de top van de berg Monte Pellergrino geweest. Het uitzicht was hier erg gaaf alleen reed de bus voor onze neus weg dus wij dachten dan gaan we wel lopen. We zagen mensen lopen en wij dachten we nemen hetzelfde pad, alleen kwamen we bij een splitsing, links liepen wilde koeien, dus ja dan wordt het rechts haha! Na een stukje gelopen te hebben wisten we niet echt waar we uit zouden komen en zijn we terug gelopen en via de weg waar de bus ook reed naar beneden gelopen naar een klein dorpje met een paar kraampjes, een kerkje en een paar huizen. Hier hebben we even wat gegeten en gewacht op de bus! 's Avonds hebben we lekker thuis gekookt en heb ik even met me familie geskyped, ook zijn we nog even naar de pub geweest.

Zondag eerst lekker uitgeslapen, wat niet echt lukte haha want ik werd om 07h30 wakker en zag dat ik was gebeld door m'n broer!
Dus ik ben toen rustig gaan douchen en ben iets voor school gaan doen.
Om 11h00 ongeveer werd Youandi wakker en ben ik een omelet voor ons gaan maken. Om 13h00 ongeveer werd ik gebeld door m'n broer dat ik tante ben geworden van een nichtje Danie! Dus weer super trots gewacht op de foto's van de kleine Danie.
In de middag een broodje ijs wezen eten, wat je hier gegeten moet hebben als je hier eenmaal bent haha! Het is een brioche broodje met ijs (zelf kiezen welke smaken). Daarna zijn we naar de haven gewandeld en hebben daar lekker van het weer genoten! Rond 19h00 weer terug gelopen en lekker cappucino gedronken en daarna ''Happy Hour'' gedaan! Betekend een drankje kopen en dan onbeperkt eten (allemaal kleine dingen).
's Avonds zouden we film gaan kijken alleen hebben we geen films meer en kan ik ze niet downloaden!! Dus we hebben ons masker op gedaan en zijn uitzending gemist gaan kijken haha!

Maandag begon onze stage weer van 12h00 tot 18h00 lekker uitslapen dus!

Vandaag hebben we kennis gemaakt op onze taalcursus, waar we zaterdag zullen gaan starten (Eindelijk). Op de dinsdag zal ik samen met Rolf va 09h00 tot 10h00 ontbijt gaan serveren aan immigranten en van 10h00 tot 12h00 zullen we dan cursus hebben. Op zaterdag hebben we dit met zijn vieren. Maandag zullen Rolf en ik elke week samenwerken van 08h00 tot 14h00 omdat Youandi en Frederieke dan cursus hebben.
Ik ben dus erg benieuwd hoe dit gaat haha!

Jullie horen snel weer van me en de foto's zien jullie op Facebook voorbij komen!

Arrividerci tutti! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Palermo

Mandy Peters

Voor 5 maanden stage naar Italie

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7379

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 Mei 2014

Palermo!

Landen bezocht: