Wat ga ik doen? - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Mandy Peters - WaarBenJij.nu Wat ga ik doen? - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Mandy Peters - WaarBenJij.nu

Wat ga ik doen?

Door: Mandy Peters

Blijf op de hoogte en volg Mandy Peters

08 December 2013 | Nederland, Doetinchem

Lieve mensen,

Zoals veel van jullie al weten gaan ik over 4,5 week voor 5 maanden naar Italie om daar stage te gaan lopen!
7 januari vertrekk ik samen met drie andere studenten richting Palermo (Sicilië) en kom ik eind mei terug.

Via deze site ga ik jullie op dem hoogte houden van mijn verhalen en tijd in Italie!!
Ook komen hier foto's op te staan over de dingen die ik mee maak.
Ik ben niet van plan elke dag iets te schrijven maar ga proberen elke week iets te schrijven.

Liefs,
Mandy

  • 02 Januari 2014 - 00:13

    Theo Grundeken:

    Succes dames, maak er een leerzame en mooie tijd van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Mandy Peters

Voor 5 maanden stage naar Italie

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 7385

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 Mei 2014

Palermo!

Landen bezocht: