Bijnaaa.... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Mandy Peters - WaarBenJij.nu Bijnaaa.... - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Mandy Peters - WaarBenJij.nu

Bijnaaa....

Door: Mandy Peters

Blijf op de hoogte en volg Mandy Peters

06 Januari 2014 | Nederland, Doetinchem

Super laatste weekend gehad in NL! Laatste spullen ingepakt en morgen opweg naar Palermo! Morgen middag komen vrienden nog hier en gaan mee naar t vliegveld! Om 17.40 is het dan zover en vlieg ik samen met drie andere studenten van PedagogischWerker naar Palermo toe voor 5 maanden. Hier ga ik stage lopen in eenn kinderopvang voor vooral vluchtelingen uit Afrika. Dit verblijf werkt ook met alleen vrijwilligers, dus het zal wel even wennen zijn hoe het daar allemaal gaat.
Vandaag van de klas nog wat leuke dingen gehad en van m'n SLB'er een boekje om een dagboek bij te houden! Zit allemaal in de koffer, bijna aan gewicht, maar dat maakt niet uit!

Ik ga jullie via hier op de hoogte houden over wat er allemaal in Palermo gaat gebeuren en te doen is.

Liefs.x

  • 06 Januari 2014 - 20:37

    Corry:

    Hoi Mandy,
    Wij wensen jou een hele goede tijd toe in Italie. Veel zien, veel leren en vooral genieten.
    Groeten Teo en Corry






  • 06 Januari 2014 - 21:18

    Manon:

    Heee mandy
    Heel verl plezier en succes in Italië! !
    Xx

  • 06 Januari 2014 - 23:45

    Anjo:

    Lieve Mandy,

    Ik wens je superveel succes.
    Het lijkt mij een hele mooie ervaring.
    Hier word je rijk van.
    Geestelijk rijk en dat gun ik je erg.
    Dat zijn de dingen die je je hele leven niet meer vergeet.
    Geniet volop en als je het een keertje moeilijk hebt dan app je maar
    Een hele dikke knuffel van mij
    Liefs Anjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Mandy Peters

Voor 5 maanden stage naar Italie

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 7387

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 31 Mei 2014

Palermo!

Landen bezocht: